Elérhetőségek

Vasszécseny Község Önkormányzata

Cím: 9763 Vasszécseny, Petőfi Sándor utca 11.

Nyitvatartás


Szervezeti, személyzeti adatok

I. Szervezeti, személyzeti adatok

1.1 Kapcsolat, szervezet, vezetők

1.1.1. Elérhetőségi adatok
A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve (teljes név), székhelye, postai címe, telefon- és faxszáma, központi elektronikus levélcíme, a honlap URL-je, az ügyfélszolgálat vagy közönségkapcsolat elérhetősége, a vezető neve, ügyfélfogadás rendje.

Hivatal/Ügyfélszolgálat/Ügyfélfogadás

Frissítés: A változásokat követően azonnal

Megőrzés: Az előző állapot törlendő

1.1.2. A szervezeti struktúra

A közfeladatot ellátó szerv  szervezeti struktúra ábrája (a szervezeti egységek és vezetőik megnevezésével), elérést biztosítva a szervezeti egységek feladatainak leírását tartalmazó dokumentumokhoz.

Elnök: Zsolnai Zoltán 
Alelnök: dr. Glavanics Krisztina
Pénzügyi bizottság elnöke: Baranyai Ádám

Jegyző: dr. Pintér Dóra
Aljegyző: Szalai-Szücs Ildikó

Kapcsolódó dokumentumok:

Társulási megállapodás

SZMSZ

Frissítés: A változásokat követően azonnal

Megőrzés: Az előző állapot törlendő

1.1.3. A szerv vezetői
A szerv és szervezeti egységek vezetőinek, valamint testületi szerv esetén a testületi tagok neve, beosztás megnevezése, hivatali elérhetősége (telefon, telefax, postacím, elektronikus levélcím).

Név Tisztség Telefon E-mail Postacím
Zsolnai Zoltán elnök

+3630/9377-333

+3694/577-388

kisterseg@vasszecseny.hu 9763 Vasszécseny, Petőfi S. u. 11.
dr. Glavanics Krisztina alelnök +3694/577-388 kisterseg@vasszecseny.hu 9763 Vasszécseny, Petőfi S. u. 11.

 

Pénzügyi Bizottság:

Tagjainak száma: 3 fő
Baranyai Ádám elnök
Gál Sándor tag
Forrai Dániel tag

Jegyző:
Név: dr. Pintér Dóra
Tel.: +3694/577-380
E-mail: hivatal@vasszecseny.hu
Postacím: 9763 Vasszécseny, Petőfi S. u. 11.

Aljegyző: 
Név: Szalai-Szücs Ildikó
Tel.: +3694/579-018
E-mail: rum@savaria.hu
Postacím: 9766 Rum, Béke u. 22.

Frissítés: A változásokat követően azonnal
Megőrzés: Az előző állapot törlendő

 

1.2. A felügyelt költségvetési szervek

A szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szerv, szervek hivatalos neve (teljes neve), székhelye, elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, postacím, elektronikus levélcím), honlapjának URL-je, ügyfélszolgálatának vagy közönségkapcsolatának elérhetősége.Önkormányzati irányítású szerve:

Nem releváns


Frissítés: A változásokat követően azonnal
Megőrzés: Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával

1.3. Gazdálkodó szervezetek

1.3.1. A szerv tulajdonában álló vagy részvételével működő gazdálkodó szervezetek
Azon gazdálkodó szervezetek neve, székhelye, elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím), amelyek a közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában állnak, illetve amelyek felett közvetlen irányítással rendelkezik. A gazdálkodó szervezetek tevékenységi körének leírása, képviselőjének neve, a szerv részesedésének mértéke.

Nem releváns

Frissítés: A változásokat követően azonnal
Megőrzés: Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával

1.4. Közalapítványok

1.4.1. A szerv által alapított közalapítványok
Azon közalapítványok neve, amelyeket a közfeladatot ellátó szerv alapított, amelyek alapítói jogát ő gyakorolja, az alapító okiratok közvetlen elérhetőségének biztosításával. A közalapítványok székhelye, tagjainak felsorolása

Nem releváns

Frissítés: A változásokat követően azonnal
Megőrzés: Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával

1.5. Lapok

1.5.1 Lapok
A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, szerkesztőségének és kiadójának, főszerkesztőjének a neve, elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím).

Nem releváns

Frissítés: A változásokat követően azonnal
Megőrzés: Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával

1.6 Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést vagy felügyeletet gyakorló szerv

1.6.1 Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést vagy felügyeletet gyakorló szerv
A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntéseinek tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést vagy felügyeletet gyakorló szerv hivatalos neve (teljes neve), székhelye, elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím), honlapjának címe, az elektronikus levélcím közvetlen elérésének biztosításával, ügyfélszolgálatának vagy közönségkapcsolatának elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme), ügyfélfogadásának rendje.

A jegyzői hatáskörbe tartozó hatósági döntések tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szerv:

Megnevezés: Vas Vármegyei Kormányhivatal
Cím: 9700 Szombathely, Berzsenyi Dániel tér 1.
Postacím: 9700 Szombathely, Berzsenyi Dániel tér 1.
Tel.: +3694/517-117
Fax: +3694/517-105
Szervezet vezetője:  A Vas Vármegyei Kormányhivatalt Vámos Zoltán főispán vezeti.
A hivatalszervezetet Dr. Orbán István főigazgató irányítja. A főigazgató általános helyettese dr.Telek Miklós igazgató

 
E-mail: hivatal@vas.gov.hu
Honlap: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/vas
 
Frissítés: A változásokat követően azonnal

Megőrzés: Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával

1.7. Költségvetési szervek

A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, működési engedélye, a szerv vezetője, honlapjának elérhetősége.

Nem releváns

Frissítés: A változásokat követően azonnal

Megőrzés: Az előző állapot 1 évig archívumban tartásával

 

 


Vissza az előző oldalra!
Weboldalunk sütiket (cookie) használ működése folyamán annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek, valamint a látogatottság mérése céljából. A sütik használatát bármikor letilthatja! Erről bővebb információkat olvashat itt: Adatkezelési tájékoztatónk
Vasszécseny Község Önkormányzata - Magyar